Werken bij

Office Assistant

‘Een jonge generatie die gezond en gelukkig kan opgroeien, is een sterk fundament voor de samenleving van morgen.’ Aldus de Koning tijdens de troonrede afgelopen september. Een missie, waar JOGG zich sinds 2010 hard voor inzet.   

Wij willen de maatschappij zo gezond maken dat ziekten als overgewicht en obesitas geen kans meer maken. Daarom bouwen we met een breed lokaal en landelijk netwerk aan een gezondere leefomgeving voor de jeugd. We werken met zo’n 60 gedreven collega’s aan het realiseren van onze gezonde ambitie door het implementeren van een onderbouwde JOGG-methodiek in gemeenten.    

Wil jij bijdragen aan deze ambitie als en je ontwikkelen tot een allround assistent in een dynamische omgeving? Kom dan ons team versterken als Office Assistent!   

Plaats in de organisatie

Als Office Assistent ben je onderdeel van team Bedrijfsvoering, dat momenteel bestaat uit 8 collega’s die met elkaar zorgdragen voor HR, Finance en Ondersteuning (Office Team). Het team Bedrijfsvoering werkt nauw samen met andere teams binnen JOGG.

Wat ga je doen? 

Je komt te werken in het Office Team van JOGG, een hecht team van 3 collega’s, waaronder een coördinator officemanagement en een office assistent. Samen vormen jullie het kloppend hart én visitekaartje van de organisatie. Als team ondersteun je de directeur-bestuurder, het managementteam (MT) en alle programma’s van de organisatie met oog voor kwaliteit, daadkracht en plezier. 

Geen dag is hetzelfde: van complex agendabeheer schakel je moeiteloos door naar de planning en organisatie van de trainingen voor ons werknet. Tussendoor beantwoord je een vraag van een collega en regel je vervolgens alle facilitaire zaken voor de eerste werkdag van een nieuwe medewerker of zet je een vraag uit bij de externe ICT-helpdesk. Op andere dagen werk je bijvoorbeeld mee aan de organisatie van bijeenkomsten, stel je een overeenkomst op of zorg je voor distributie en beheer van promotiematerialen naast een aantal algemene secretariële werkzaamheden zoals het afhandelen van mail- en telefoonverkeer. Ook bied je soms administratieve ondersteuning aan HR. Samen met je team zorg je voor een gezellig en gastvrij kantoor, bestel je keuken- en kantoorbenodigdheden en lunches. Je werkt zelfstandig aan je eigen takenpakket, maar je kan ook je collega(‘s) vervangen als dat nodig is. 

Deze functie is echt iets voor jou want jij bent: 

een positieve en daadkrachtige collega die soepel schakelt tussen verschillende activiteiten en in de hectiek van de dag het overzicht behoudt en prioriteiten stelt. Je ondersteunt en ontzorgt door proactief te zijn en vooruit te denken, initiatieven te nemen en eigenaarschap te dragen over jouw takenpakket. Je denkt in mogelijkheden, maar weet ook je grenzen aan te geven. Je werkt zelfstandig maar altijd in afstemming met je team en als flexibele collega spring je bij waar nodig.  

Dit breng je mee:    

  • enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie in een complexe omgeving.  

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau. 

  • Goede beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal.  

  • Kennis van en ervaring met het Office 365-pakket (waaronder CRM , Teams en SharePoint), of aantoonbare interesse en bereidheid dit te leren. 

  • Affiniteit met de missie van JOGG (Gezonde Jeugd, Gezonde Toekomst). 

Dit mag je van ons verwachten:   

  • Werken in een jonge organisatie in een dynamisch team dat zich inzet voor een prachtig doel;   

  • Een prettige werkomgeving met veel ruimte voor ondernemerschap en, groei en ontwikkeling;   

  • Een gezonde werkomgeving (vitaliteit op de werkvloer) is de normaalste zaak van de wereld: doe bijvoorbeeld mee met de interne tafeltennisladder of neem deel aan een activiteit van het vitaliteitsteam na werktijd;  

  • Een dienstverband voor 32 – 40 uur per week;   

  • Een jaarcontract met de intentie te verlengen als we het beide naar ons zin hebben;   

  • Het salaris bedraagt afhankelijk van leeftijd en ervaring minimaal € 2.904 ,- en maximaal € 3747 ,- bruto per maand bij een werkweek van 40 uur (salarisschaal E).  

  • Overige passende arbeidsvoorwaarden, zoals 24 vakantiedagen en 6 ADV-dagen (op basis van 40 uur), leeftijdsafhankelijke dagen, een 13e maand, een pensioenregeling bij PFZW,  

  • Je krijgt de beschikking over een laptop en een telefoon of een telefoonvergoeding 

  • Thuiswerken is beperkt mogelijk: zichtbaarheid en toegankelijkheid in deze functie belangrijk, dus je werkt hoofdzakelijk op ons kantoor in het centrum van Den Haag; 

Nieuwsgierig?  

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Angelique Kreuger. Jouw sollicitatie met motivatie en CV ontvangen we graag op werkenbij@jogg.nl o.v.v. vacature Office Assistent. 

 


contact
Angelique Kreuger